Ung cancer

En kompis skickade den här videon till mig.

Cancer har drabbat några nära till mig, min farfar dog i cancer innan jag hann träffa honom.
Men det som har funnits närmast och hotar att visa sig igen är ändå den hjärtsjukdom som min pappa drabbades av och kämpade mot i cirka 6 år (troligen hade han den längre innan den blev upptäckt). Den sjukdomen hotar främst min bröder eftersom att den verkar drabba flest män. Men jag och min syster kan ju förstås inte vara helt säkra heller.
Idag mår min pappa bra! Han har ett nytt hjärta som slår. Jag är så glad för att någon annan familj i sin sorg över att någon nära har gott bort, ändå lät min pappa få den personens hjärta:) Jag skulle vilja tacka dem! För att de gav min pappa en till chans!
Sprid den här videon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback