So come on say "Hello" to the girl that I am

Nu har jag skrivit på min EE och gått från cirka 2048 ord till 1901. Ja, hur tusan gick det bakåt? Jo jag hade 3 artiklar som jag behövde hitta ett sätt att arbeta med. Så nu har jag arbetat färdigt och tagit bort 2 av dem, men artiklarna var ju längre än det som jag fick ut av dem... Jag har börjat skriva på introduktionen också, och lagt till lite på några av paragraferna.
Har märkt att jag har börjat gilla Britney Spears mer och mer igen. Hon var nästan som min gud när jag var liten. Hon och Spice Girls var de bästa artisterna jag visste!!! Åhh, vilka minnen! Kommer ihåg att jag hade en lila magtröja med Spice Girls:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback