Skövde snart :)

Hejsan hejsan;)
Jag sitter i biblioteket nu och jobbar med min Psychology IA.
Det går lite segt, men det är en del kvar att göra så jag får se till att sätta igång nu!
10:50 slutar Luwam historia och då ska vi äta snabbt innan en kort lektion i engelska:) Sen ska vi göra cas, lite rast och så är det bara svenska kvar sen. Efter det ska jag hopa på bussen till Skövde. Sara kommer redan sitta på den bussen och så ska vi väl in på Commerce och kika lite. Jag vill gärna hitta ett par snygga heels i svart, rött eller knallrosa! Kommer passa bra med klänningen jag planerar att ha på fredag;) Hihi:)

Vilken knallig färg som helst skulle kunna funka tillmin klänning faktiskt:) Den är ju svart och lite gräddvit, så lite färg på fötterna blir ju bara kul och skitsnyggt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback