Seg dag:P

Hej allihopa. Bloggen har visst legat i dvala nu i helgen:P :)
Fredagen var helt j***a awesome!!!! Mellan 22.30-02.00 dansade vi nästan non-stop (eller... iaf jag;) hehe). Drack nån drink och så, inget överdrivet. Levde kvällen för att jag kände att jag var värd det! Och det var jag! Hela veckan har jag suttit som en slav med min IA.
Igår så firiade vi min lillebror med släkten:) Lite mys. Min storebror hade kommit hem också, jättemys:D Vi ses ju allt för sällan på grund av det lilla (stora) avståndet emellan oss :(
Idag har jag mest suttit ramför datorn. Sov inne i natt i vår grymt sköna soffa i storarummet på övervåningen! Ligger med huvudet på divanen typ och har datorn där divanen går ut. Vi har en sån där "böjbar" träbricka som jag har datan på. Det är ju inte jättebra att ha datan direkt på tyget:P
Hade inte tänkt skriva något om 9/11 egentligen.. Alla vet ju om det ändå och alla bloggar jag följer har redan lagt en kommentar om det, men jag ville i alla fall skänka en tanke till alla drabbade och anhöriga.
Svåra saker händer och då måste man ta mod till sig och vara stark!
Jag ör glad över att jag har min familj och min underbara vänner som jag vet alltid finns där för mig och stöttar mig no matter what! Ni ska veta att jag finns för er också! Om jag så är på andra sidan av atlanten så kommer jag göra vad jag kan för er om det är något ni behöver.
Ibland kanske det bara är helt tillräckligt att få prata av sig en stund, jag lovar att lyssna <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback