Ny mössa beställd;)

Yes! Äntligen är studentmössan beställd!!!
Det blev en vanlig standard, en flaggstrimma på den övre linjen och den ljusblå IB-kokarden:D
Köpte en luvtröja, en snygg top och ett par hotpants/cityshorts också:) Man ska ju ha lite att minnas efter sin student, det händer ju liksom bara en gång i livet!:D
Åhh, samtidigt som jag längtar så vill jag inte ta studenten.
Jag vet, låter hur dumt som helst, men efter studenten så känns det som om jag är vuxen på riktigt! Haha, jaja det kommer nog ta ett tag innan jag är vuxen "på riktigt";) Hihi, lite barnslig kommer jag nog alltid vara :)
Försöker bestämma mig för hur jag ska göra efter gymnasiet. Om jag ska försöka komma utomlands, typ vara au pair ett år, eller om jag ska till göteborg och plugga, eller kanske rent av åka utomlands och plugga.... Vi får se, det är ju inte student imorgon... Som tur är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback