More CAS-hours:D

Nu är jag färdig med den första av flera timmar med ett nytt cas-projekt:)
Jag och Luwam ska hjälpa till på IV, eller det är som sfi fast för ungdomar.
Tycker att det är häftigt att se hur villiga de är att lära! De jobbar verkligen hårt!
Nu har jag ungefär en timma att läsa Sargassohavet som vi läser i svenskan. En bra bok hittills tycker jag :)
Sen börjar svenskan 2 och slutar 20 över 3. Efter det ska jag gå ner till cafeterian innan de stänger och köpa en squeezy yoghurt:) SÅ GOTT!!! Och jag kommer att vara jättehungrig då!
Står mig ett tag på yoghurten i alla fall:)
Sen går jag på bussen till skövde 10 över 4. Sara sitter förhoppningsvis där inne någonstans ;)
Shoes... OMG!... shoes
Hahahahah, sara förstår;)
Ska försöka komma ihåg att lägga upp videon som gör att ni andra också förstår;) Påminn mig!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback