Har nog bestämt mig nu:D

Det får nog bli brunett. Jag kan ju färga håret rött ovanpå det (Inte för tidigt efter det, jag vet:)).
Men jag ahr funderat på vad jag ska vara på skolfotot i år. Jag tar ju studenten, så vi ska ju spexa till de lite;)
Meningen är att vi ska vara Internationella busar (IB:P). Vi satte upp en klasslista i IB-rummet som alla skulle skriva på vad de ska var så att vi inte får en massa dubletter:P Först hade jag tänkt vara catwoman, men jag hann inte skriva upp det.... Sen tänkte jag, halat och luwam vara björnligan, men det blev också upptaget! Så nu har jag försökt leta olika karaktärer som jag skulle kunna tänka mig att vara.
Andledningen att eventuellt färga håret har lite med detta att göra. Tänker inte färga håret bara för klassfotot, men jag har ju tänkt en del på att färga det rött och hade tänkt vara Mystique, men sen kom jag på att om jag är blond kan jag vara vita drottningen i Narnia och är jag brunett så vill jag vara Bellatrix Lestrange;)
Så förhoppningsviss blir det miss Lestrange:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback