Dags att sova?

Ja, jag tror nog det, fast... Jag har ju faktikt sovmorgon imorgon:D Jag ska nog sova snart i alla fall:) Jag är ganska trött:P
Det får bli till att jobba lite med ett projekt som blivi liggande ett tag. Det behöver vara färdigt tills det blir kallt ute. Någon kanske minns att jag höll på med en kombinerad luva och halsduk:) Det är ju bara halsduken som ska nå önskad längd och sen ska den sys fast på luvan (som jag är så nöjd med!!!:D) och sne har jag kommit på en detalj till om jag ska göra ;)
När jag började med luv/halsduken så hade jag inte sidenband. Det köpte jag i sommras när jag skulle göra om min tighta poloklänning till en one-sleve. Så svart sidenband ska alltså sys på innanför kanten där halsduken sys fast och där kanten runtom luvan har sytts fast :) Det ser lite mer arbetat ut och det kanske håller lite bättre tänkte jag:D
Nej, nu ska jag stänga av datorn och plocka fram kläder till imorgon. Så enkelt att bara klä på sig, sminka sig och sätta i linserna. Done!

Bodde i de här i helgen:D Supermys!

Sov inne på soffan i tv:rummet som sagt och lämnade inte huset på hela helgen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback