Biologiplugg?:)

Känner faktiskt för att sätta mig i mitt lilla hus, med datan och göra lite mer på de små häftena jag har planerat att göra inför revision i biologi. Jag har börjat göra dokument och går igenom varje kapitel och skriver svar på alla assesment statements och sen svarar jag på de exercises som är i slutet av varje del av kapitlen :)
Tror att det kan vara bra att ha de här att läsa igenom sen när jag har revision.
Fast, jag väntr nog lite till för papi kom hem med en blåbärspaj och slängde in den i ugnen ;)
hihi:D Imorgon så har vi bara biologi klockan 8 på morgonen :P Känns ju liiiite segt, men jag och luwam bestämde oss för att fylla upp dagen med lite mer CAS och så kanske vi jobbar lite med vår IA i matte. Det ska bli riktigt intressant!
Vi ska mäta och jämföra Golden Ratio. Vi har tagit kort på ungefär 30-40 personer och så ska vi mäta på de. Eftersom att vi inte får göra helt samma så ska vi inrikta våra jämförelser åt lite olika håll. Luwam ska jämföra mellan olika etniciteter (vi har sett till att få kort på personer från olika delar av världen bl.a. east africa, asia och syd amerika (latino)) och jag ska inrikta mig på att jämföra mellan killar och tjejer. Det ska bli spännande att se vad vi får fram för resultat! Vi ska mäta oss själva också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback