Äppelpaj!!!

God morgon!:D
Jag sitter i bibblan och kollar igenom mina psykologipapper lite. Vi skulle ha handout 6 i läxa till idag, men tror inte att det är jättesvårt öfr vi har ju gått igenom den på lektionerna:)
Igår är Mami och lillsyrran åkte till Skövde, Papi åkte och jobbade och lillbrorsan stack iväg med kompisar, tog jag en långprommis med vovven, öfr att komma hem, gå direkt ut i trädgården och hämta perfekta röda mumsiga äpplen och baka en helt underbar paj!!! (Om jag får säga det själv;))
Hittade receptet ur Leilas bok "A piece of cake". Vet inte vad som är bäst med den boken! De underbara bilderna som får det att vattnas i munnen, eller att det finns recept till alla fantastiska godsaker!!!!!!
Min "American Apple Pie" blev nog lika god som när Leila gjorde den ;)

Inte min paj på bilden (Tog aldrig kort på den! Fy på mig;)) men den ser lika god ut:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback