Ännu en gång i bibblan:P

Jag har inte engelska idag, för vi har börjat med våra muntliga presentationer. Jag har inte min förrens på torsdag:)
Så, jag tänkte försöka bli färdig med min IA nu, under den här rasten, för jag har ingen lektion förrens 10 i 1:D
Så jag ska plugga, äta, plugga, plugga, plugga:P Hahaha
Jag har inga pengar med mig idag så jag har ingen andledning att springa till cafeterian idag;) Annars får jag alltid för mig att det är dags för en squeezy eller en chokladboll:D MUMS!
Igår, när Sara och jag var i skövde så fick jag tag på vad jag ville ha:D Ett par röda pumps:D De matchar mitt röda läppstift också;)
Jag längtar till fredag!!!! När jag vaknar kommer jag skrika ut: TGIF!!!!!!
Och lyssna på Katy Perry eller nått ;) Hehe:)
TGIT because then it is sooooon F and then I scream TIGF!!!!:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback