And if the final day has come, let´s pretend to carry on

Jag har så ont i huvudet (varför sitter jag då vid datorn?:P). Jag har precis skickat in min Math IA för first draft. SÅ NERVÖS! Jag blev inte färdig. Inte ens så som jag vill ha den på ett ungefär. Just nu är hela grejen bara en introduction och en massa diagram och en superstor tabell.... Åhh!
Har egentligen bara tyska kvar, men jag funderar på att åka hem istället. Mitt huvud blir bara värre känner jag och jag måste jobba på min extended essay som också har first draft idag. Vi ska ha 3000 ord, jag har bara 2000 och nästan 1000 av de orden är rena artiklar som jag inte riktigt visste vad jag skulle göra med. Alltså måste jag skriva om nästan 100 ord och fixa 1000 ord extra:P
Vi hörs senare.... om jag lever:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback