Vilodag:)

Godkväll;)
Idag har jag bara varit hemma... Sjukanmälde mig imorse. Jag har vrit så himla trött i flera dagar, nej, veckor nu och igår (onsdag) hade jag världens huvudvärk och kände mig febrig och riktigt sjuk.... Så jag kände att det är bättre att vara hemma en dag och ta igen sig istället för att gå in i väggen innan jul:P
Mami har varit lite orolig för mig för att hon tycker att jag är lite frånvarande ibland och för att jag har varit så trött. Men jag hoppas att det här blir bättre nu. Har egentligen sovmorgon imorn, men tänker åka till skara klockan 8 i alla fall och gå och simma. Bra start på dagen och dessutom fler CAS-timmar:D

Ska nog låte mig inspireras av den här outfiten imorn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback