Söndag morgon = Plugg :D

Ja, går man IB så finns inte konceptet helg... Bröt mig loss i fredags, sov typ hela lördagen och nu har jag resten av min IA kvar... BRA!:D
Så nu till frukost blir det omräkning av mitt Mann-Whitney U test och till lunch och middag blir det rester av discussion och avslutar dagen med conclusion och korrekta källhänvisningar som kvällssnack:D
Mums!!!
Nej gud, va jag låter deprimerande nu! Jag ska försöka pyssla lite emellanåt också för att hålla humöret uppe. Kanske följer med familjen på tipspromenaden i Vinninga om en stund efter frukost:) Lite mysigt:D (Kan ju eventuellt vinna någon pluggodis ocksså;))
Låg och drog mig lite i sängen imorse och tänkte tillbaka på fredag kväll/natt:D Det var härligt:)
Lite bilder från förfesten (när vi firade Tara:D) har kommit upp på face nu:) Och Tara hade även lekt paparazzi och tagit lite busiga bilder;) Hihi

Okej, jag är en total sucker för lårhöga strumpor!:D Någon som vet vart jag kan köpa snygga sådana?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback