Så awesome!

Shit, nu är det ju en vecka sen igen som jag skrev :P
Men men, det har varit mycket....
Men igår struntade jag i allt och begav mig ut! Först mötte jag tjejerna hos Sara, sen drog vi till Tara för att fira att hon har blivit 18! :D
Efter det drog vi till Stadt:D:D:D
Superkul! Träffade en massa folk jag känner, dansade my a*s off och hade the time of my life;)!
Jepp,kort sagt vad det helt j***a awsome!!!
Tills vi kom till garderobe... meen det är en annan historia som inte är värd att komma ihåg (inget speciellt hände men folk var GALNA i garderoben!!! Tryckte som fan för att komma fram och få sina jackor och väskor! Totalt kaos!!)

De här bilderna får sammanfatta kvällen/natten:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback