God morgon:)

Sitter i Andreas kök och har precis ätit frukost:P
Vi vaknade för typ 2 timmar sen, men vi låg kvar i sängen i en timma till och sen tog det en stund för Bella och Frida att ta sig upp:P
Jag ha börjat skriva på min rationale till svenska men det känns som om jag har skrivit alltihop baklänges:P Men jag får skriva om det när jag kommer hem:)
Blööö, jag känner att jag är för trött för idag:P Hahah
Det blir till att plugga hela dagen idag. Kom på att precis som sist jag skulle till Stadt så kommer jag behöva sitta hela veckan med min IA i psykologi, det är final draft nästa måndag, och på fredag tänker inte jag plugga. Jag har planerat att simma på morgonen innan skolan och sen efter skolan så ska jag bara koncentrera mig på att tagga så mycket som möjligt för en grym kväll:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback