Snart färdig med den här farten :D

Nu har jag inte långt kvar på min svenska uppsats :) Fortsätter det som det har gjort hittills så är jag färdig om 1-2 timmar:D (jag sa inte att jag är snabb:P plus att jag kolar feca, bloggen, bloggr och lite annan shit emellan också:))
Gött! Då kan jag krypa upp i soffan sen och sticka och kolla på tv:D MYS! Och inte ha något att oroa mig för:) Så gött! Måste verkligen komma igång med att blir färdig med saker i förväg:) Då kommer mina stressnivåer att go down... Hinner göra mycket annat och lär väl kunna sova bättre för att ag inte har massor att oroa mig för:) Only good things with this shit:D
Nej, tror nog att jag behöver hitta något att tugga på nu. Hatar mina craving-perioder! Jag måste ha något i käften 24/7 och först ska det vara sött, sen surt, sen salt, sen sött igen, sensalt, sen sött ,sen surt.......... Ja, ni fattar grejen och jag blir tokig när det inte finns något hemma!!! Hoppas att jag hittar något nu:P Öppnade ju ett kexpaket förut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback