Övertrött :P :D

Är övertrött just nu eftersom att jag bara sov 1 och en halv timme inatt:P Mitt huvud gillade inte det så de gör mitt liv till en pina just nu.... Ont! Har inte fått i mig något kaffe idag heller.... Slutar egentligen efter engelskan om typ 2 timmar... Men jag skulle behöva stanna kvar och plugga. Har ju fått lite mer på halsen än jag behöver!
Ska göra vad jag kan. Kanske stannar liiiite extra, men kommer nog åka hem ganska snabbt.
Har studiedag imorn och funderar på att åka in till stadsbibblan och plugga. Vore gött faktiskt:) Vi får se hur jag gör.

Med risk för att låta som en fjortis: Bild 2 och 4 ser sjuuuukt nice ut!!! (skulle inte klaga på de andra två heller;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback