Mys/plugg-dag

Idag vaknade jag vid halv 11, log och drog mig i sängen tills tio i och sne gick jag upp och klädde på mig och gick in. Pluggade lite, sen åkte jag och Mami på 2 julmässor och fikade på limtorget (=MYYYYS! :love: ). Sen åkte vi till Framnäs köpcentrum och gick in på Rydéns där jag fick den här tröjan:

Världens mysigaste tröja! Serious Sally och Rut m fl. är två av mina favvomärken just nu! Så härliga, roliga, sköna kläder:D
När vi kom hem så fick jag snällt sätta mig vid datorn igen och plugga:) Har verkligen tröttnat på dessa plugghelger. Det har ju dragit ner min effektivitet rejält också. Sitter mer inne på fb elelr bloggar/läser bloggar än pluggar.
Surt!

Kommentarer
Postat av: lovisa

snygg tröja!

sv: precis, bloggen är ju främst till för en själv :)

2011-11-27 @ 21:16:04 / URL: http://chaitjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback