My day:D

Åhh, det är så skönt att få sova länge:)
Har ätit frukost  för mig själv (bara min lillebror är hemma för han är lite sjuk, stackarn:)), hjälpt mami lite över telefon med en artikel hon har om arabiska kvinnors psykiska hälsa (mycket intressant!) och kan ju säga att det är inte alltid lätt att läsa psykologi eller annat hälsorelaterat material på engelska! Jag som ändå håller på med de 3 ggr i veckan i skolan fick tänka till både en och två ggr. Säger inte att jag skulle kunna allt, för det kan jag verkligen inte:P hahah, men jag har ju ändå med mig förklaringar på flera olika ord och fraser som kanske inte borde direktöversättas eller som är kluriga i sin mening.
Jaja, nu så står det lååång dusch på schemat, och jag tänker köra skrubb och hela paketet! Idag ska jag skämma bort mig själv!:D Det förtjänar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback