Kall dag

Sitter på mattelektionen nu:P Inte kul, men måste ju gå på lektionen och lära mig det här...
Ska ha möte med min supervisor sen om min EE. Var ju tvungen att jobba mer på den. Ännu en grej som inte är kul.
Är de bara jag eller harjag ett tråkigt liv just nu?
Hehe, nej då;) Har ju mina vänner att snacka med och träffa i skolan och så. Man ska ju inte klaga.
Behöver som vanligt plugga i eftermiddag, men tror nog att jag ska pyssla i mitt hus lite också. Jag har ju ett tjockt adventsljus och en adventslusstacke som jag inte har tänt än!!!
Men, igår myst jag och familjen framför tv:n med Mamis nybakta lussebullar och julmust:D

Stora, mysiga halsdukar FTW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback