Huvudvärksdagar...

Har haft spänningshuvudvärk i flera dagar nu. Måste börja använda mina glasögon bättre! Starting tomorrow:D
Haha, nej faktiskt tog jag på mig dem redan nu:) Duktig Rebecca "klapp på huvudet"
Var och simmade idag igen:D ÅHHHH SÅ SKÖNT!!!
Få simma i min takt utan att bry mig om alla andra. De simmar i sin takt för sig själva. Det enda är att alla har en tyst överenskommelse om hur vi simmar (alla simma runt fram på ena banan och tillbaka på andra. Det var visserligen 2 simskoleklasser efter varandra men, det var inte så farligt :)
NU ska jag stänga av datan snart och sova:D
Jag älskar att sova! Ungefär lika mycket som jag älskar att simma:D Och vara med mina vänner:D Och min familj:D Och Mamis mat!!!! ÅHHH nu blev jag hungrig;)
Nattis på er;)

Could someone just.. like... give me her hair???!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback