Gotta catch my breath and hang in there

Det är så skönt att min EE är inskickad n. Hittade några fel och den var nog egentligen lite kort, men jag orkar inte bry mig. Den här veckan har jag en svenska uppsats, biologi-prov och några mindre engelska läxor att göra. Det är inte så jobbigt tror jag. Får ta tag i det och jobba lite i taget, bit för bit:)
Det löser sig!
Och på fredag blir det utgång med mina bästa:D Crazy friday:D Längtar:)
Tänkte faktiskt köra ganska casual stil den här gången:) Inga klackar, utan ett par snygga vita lädersneakers jag har:) Jag är ju lång som jag är (174 cm) så 10 cm klackar gör ju mig inte på något sätt kortare:P haha
Har haft massa mys den här helgen och idag lite med Mami<3
Berättar mer om de en annan gång (imorn om jag kommer ihåg;))

Skulle vilja våga sminka mig lite annorlunda på fredag! Det behöver ju inte vara "wow-vad-är-hennes-problem"- annorlunda, men lite coolt. Ska nog tvinga mig själv att våga inspireras av de här bilderna:) Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback