Daylight come and me don´t wanna go home

Var ute igår:) Åhh vad jag älskar det! Känslan av att kunna vara mig själv påriktigt! Inte bry sig om någon skrattar, stirrar, bitchblickar eller något annat. Kunna dansa för att jag vill dansa och för att jag gillar musiken, för att jag är ute med mina bästa vänner och för att alla som är där bara vill ha en awesome night precis som jag!
På den lilla "scenen" (det är ju typ egentligen bara en kant ju:P) hade de satt upp två strip poles (gissa vem som okuperade en av dem lite då och då;)). SÅ F**KING KUL!
Dansade som en galning så fort det bytte låt för jag det blev bara bättre och bättre. Vissa låtar va nya grymma, andra var gamla godingar och vissa va bara ren och skär nostalgi!:D
Went bananas när de började spela "This is the way I wanna live" med E-type:) Minnen <3
Min fötter gör ont, men igår var värt det:) Det var så värt det!
Det som väntar nu är ett timmlångt samtal med min soulsister Sara för att plocka isär kvällen i småbitar och analysera ALLT! Hallå vi är tjejer! Det är så vi gör;) hihihi typ i alla fall :P
Sen har jag två åtaganden som ska vara klara innan imorgon midnatt.
  1. Skriva färdigt min svenska uppsats
  2. Städa mitt lilla hus
Will I make it? HELL YEAH!
För att summera kvällen igår med hur jag mådde så får ni den här grymma låten att lyssna på (gissa vart i lokalen jag var när den spelades;) hehehehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback