Bored:P

Sitter i skolans bibbla och typ väntar på att lektionen ska börja.
Har bara engelska och tyska kvar, men det känns som en evighet tills jag får åka hem! Vill hem, städa, äta, sova!
Lika trött som vanligt, ingen förändring på den fronten:P
Skulle vilja skippa tyskan (igen...) men måste faktiskt börja gå på lektionerna! Tyskan blir altid över. Har så mycket att tänka på att tyska bara blir bortglömd:P Inte bra... Fast, har man andra saker att tänka på som är viktigare så får man ju helt enkelt prioritera. Det är ju bara så. Tyskan känns inte så viktig, men jag känner att jag håller på att tappa språket. Och att bara ha 1 steg 5 lektion och 1 ib-tyska lektion i veckan är nog lite för lite. Behöver träna mer för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback