A day off

Imorgon har jag studiedag:) Skönt! Tänkte mig en feeet sovmorgon och sen äta feeet frukost och sen åka in till stan och sätta mig i bibblan:) Springer nog in på gottis och tidnings hörnan först och fixar lite plugg godis :D
Ska slänga in lite ny musik på mobilen, hitta ett par bra hörlurar med längre sladd än de jag har till mobilen (själva hörlurarnas sladd är super kort för det finns en till sladd som man kopplar i dem i och sne in i mobilen, fett krångligt!).
Det blir till att stuuuuda järnet! Tänker vara riktigt smart när jag kommer ut ifrån bibblan;) Hihi, vi får se hur det blir med den saken:P
Kikade in på lookbook.nu och hittade inspiration för imorn:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback