Written assignment

För 20 minuter sen skickade jag in mitt first draft på min written assignment i svenskan. skit tråkigt! Jag hade massor att skriva till (får skylla mig själv för att jag inte började med den förrens halv 11 och de skulle skickas in till midnatt). Jag kom igång jättebra, men tiden gick för snabbt!
Jaja, det var ju inte final draft iaf! TURRR!

När jag vaknar om cirka 8 timmar så ska jag göra mig i ordning och åka in till stan för att kolla på min lillasyster när hon spelar klassfotboll.
Lite synd att detta är näst sista året som någon ur min familj deltar:( Men allt har ju ett slut. Jag får väl bosätta mig här sedan och låta min barn växa upp med det här de också. Haha:)

Men nu måsta jag sova!
Nattis:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback