Inför 2011

Nu har jag varit hemma några timmar.
Lillsyrran och hennes kompisar har vunnit minst 1/3 matcher (vet inte hur et gick på den sista:P) så det blir till att åka in till stan imorn igen.... Det var kallt och jätteblåsigt!!! Inte kul! Men för hennes skull sitter jag gärna där och fryser lite... Hon ville inte att vi skulle se den sista matchen eftersom att vi frös så. Hon bad oss åka hem istället:) Gullunge!

Vi sprang ut på stan lite snabbt också mellan två av matcherna. Inne på H&M så lade jag undan den är bikinin:

Gillar verkligen den här färgen!!!! Stickat, virkat o.s.v är ju populärt i år på stranden. Supersnyggt tycker jag!!! Jag var ganska kritisk och misstänksam till det när jag fick se det först, men jag som gillar handarbete och sånt, smälte ganska snabbt för den här trenden:)
Vad gillar ni mest på stranden?
Saronger är riktigt snyggt också!!!! Det måste införskaffas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback