After B

Det var ett tag sen jag skrev nu:P Men jag har massor att berätta!:D
Helgen tillbringades i Berlin! Hur härligt som helst:D Vi har kollat på MASSOR med olika sevärdheter, bl.a Judisches museum, förintelse monumentet och Brandenburger tor.
Vi cyklade Unter den Linden och kan nästan U-bahn linjerna utantill:P haha
Det har varit hur kul som helst!
När jag fått tummen ur så ska jag skicka upp lite bilder som ni kan få se och berätta mer vad vi har gjort.

På söndag är det Mors-dag!!!! Så idag gick jag runt på stan och kollade efter en bra present, men jag hittade inget bra:( Så till slut när jag kom på att jag ville ha mockacholkadgodisar (eller vad man nu ska kalla dem:P) så kom jag på vart jag skulle gå för att hitta en bra present!!!. Ni får se den på söndag:)
Jag shoppade lite på gina tricot idag också:)
Callie top Ceramic (6980) 49 SEKCallie top Paradise pink (3041) 49 SEK4-pack ankel Leopard (7310) 79 SEK
Köpte två linne till, men jag hittade inga bilder på dem:P Får ta kort på dem när jag har dem på mig;)
Ni ska få se vad jag köpt i Berlin också:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback