Tänker, skriver, suddar ut, tänker, skriver igen, suddar, skriver, tänker, suddar, skriver....

Jag sitter här i soffan och försöker komma igång med min EE. Insperationen är dock på... öhm... noll.

-Men snälla Rebecca, det är väl bara att skriva ner lite tankar om varje paragraf nu.
-"Bara att skriva ner". MEN VAD FAN SKA JAG "BARA" SKRIVA DÅ?!
-omg, here goes the drama queen again... *suck*
-DU BAD OM DE!
-Allt jag säger är bara att de inte behöver vara perfekt! Okej. Den ska ju inte in imorn.
-Nej men vi har ju faktiskt deadlines!
-Men deadline för first draft 1000 ord är ju inte förrens vecka 15...O_o
-Jag säger inget mer... *viskar* jävla optimist!
-Sa du nåt?
-Nej då!(A)
-Okej:)
-*tyst* haha, idiut:P

Och ja mina vänner. Jag tycker att jag är FANTASTISKT rolig när jag håller på så här:D


Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; kvällens gåta kommer upp kl 23.40, kik ain och kolla om du hade rätt:)

2011-03-23 @ 23:10:32 / URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Ska vi följa varandra på bloglovin ?=) KrAmSiSaR <3

2011-03-25 @ 21:41:07 / URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Sandra - KAN FIXA DIN BLOGGDESIGN GRATIS

ha en fin kväll :)

2011-03-26 @ 18:19:01 / URL: http://twinblogg.blogg.se/
Postat av: Kitten

FUCKING SHIT VECKA 15??

I thought it was like, 2000 till week 23 or something

2011-03-30 @ 07:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback