Love for life

Det här är kärlek!

Shorts, stranden, converse och Du&Jag.
Det är sommar!
Jag längtar!!!! Till värmen! Till vattnet!! Till solen!!!
Dessa Converse vill jag ha!!!

Så himla snygg färg!:D

Lite olika skepnader av Converse;) Haha, kanske skulle måla till de där detaljerna på mina naglar. Har Isadoras Baby Blue på nu (har skrivit om den förut:)) Det blir samma färg som jag vill ha på mina converse.
Jag har ett par Converse förut. Svarta med vita (numera typ gråa) prickar:)
Tycker även om sånt här:

Korta jeansshorts!!!:thumbup:
Älskar att ha shorts och svarta nylonstrumpbyxor. De shortsen med spets är ju hur söta som helst:D
Här har vi ju bästa kombinationen;):

Hehe, extra + för de snygga strumpbyxorna;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback