Kopfschmerzen

Måste säga att tyskans ord för huvudvärk låter ganska dramatiskt. "Huvudsmärtor". Jaja, det är i alla fall därför jag åkte hem tidigare idag. Från just tyskan. Missade svenskan också.
Jag tänkte försöka göra lite psykologi nu. Jag ligger efter, jag gjorde en planering för att fixa till detta. Gissa vad.
Just precis, jag ligger efter med min egen planering. Har försökt att inte vara inne för mycket på datorn (haha och facebook) för att istället koncentrera mig på skolan. Det har väl funkat sådär:P

Det jag tycker är roligast med den här bilden är att jag och en av mina kompisar har lite av ett intern skämt om just "amnesia". Hahaha:D

Slänger med en snygg bild på ett bra budskap också.

"Fall seven times, stand up eight"


Kommentarer
Postat av: Ida Thorsell

haha ja det har ja inte ens tänkt på :P

2011-03-31 @ 18:47:18 / URL: http://februarymum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback