Here comes the rain again, falling on my head like a memory

Hej:) Ledsen för att jag inte har uppdaterat, men jag är sjuk. Känner mig lite bättre just nu. Penlar mellan att känna mig jättevarm, att frysa jättemycket och att må ganska okej. Fast oavsett hur jag känner mig så hostar jag nästan hela tiden också och har feber. Mitt luftrör känns som om det har blivit uppskuret och skrubbat mot asfalt:( Strepsils hjälper lite, men inte helt... Mami har köpt en Marabou Polkachoklad till mig som jag mumsar på lite då och då (inte för mycket för det gillar inte min hals eller mage:P).
Nu behöver jag fixa till min lab report till biologin. En del saker förstår jag inte, men jag ska göra så gott jag kan och sen får jag prata med min lärare när jag kommer tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback