Cause I´ll doze off safe and soundly, but I´ll miss your arms around me...

Tänkte på en sak igår när jag var ute och gick med hunden.
Jag och speciellt en av mina kompisar snackar mycket om killar, kärlek och sånt:P (ja, tjejer ni vet haha:))
Jag brukar fråga henne vad hon tycker att jag ska göra. Ska jag skriva, eller ska jag vänta på att han skriver? Det brukar vara att jag ska vänta på att han skriver.
Så igår slog tanken mig: "tänk om han sitter och tänker samma sak..."
Det vore ju ganska fail. Båda väntar på att den andre ska skriva. Min kompis brukar säga "vänta på att han skriver" och om jag skriver först så kanske han får "luft".
Tänk vad det här är ett stort problem för oss, medans resten av världen har tsunamis eller krig eller någon annan kris att ta hand om. Det är inte lätt att vara tonåring, men vi i Sverige borde inte klaga. Vilka små problem vi kan haka upp oss på egentligen.
Nu bara för att lätta upp stämmningen så kommer jag lägga upp lite matteskämt (dålig humor, jag vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback