Oplanerat!

Ni fick aldrig se hur jag gick klädd igår, för jag kom inte hem förrens sent, lite mörbultad:P
Inte farligt, jag fick skylla mig själv:)
MIn kära vänner övertalade mig att följa med dem och grilla med några vänner... Ja, okej då...
Vi hade skitkul! Det var bra att jag följde med! Vad hade jag annars gjort? Städat (nej), pluggat (tror inte de), suttit i soffan och latat mig? Japp! Men det hade varit bättre för mina fötter:P

Det fanns en sån här gunga vid stranden. Ja, det är klart att vi ska gunga!!! Skitkul en stund. Men när jag tillsist satt i gungan ensam och vi skulle gå tillbaka till våra grejer snart så hängde jag med benen över kanten och fick tänkta på att hålla upp dem, annars skulle de släpas i marken. Vem tappar koncentrationen?! Mina ben böjde sig runt den blå kanten och mina tår böjdes annu mer. Plus att jag fick lite äckliga skrapsår strax ovanför tårna på "knogarna".
Det får man ju känna idag! Går som en gammal dam. Nerör trappor är nästintill omöjligt:P
Jaja, jag ska försöka göra något vettigt idag. Jag lär inte förflytta mig förmycket i alla fall:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback