I can't seem to remember this feeling we get, but I'm hearing it call my name

Hey people!
Det var allt ett tag sen;)
Skolan har slutat (fast jag ska gå den här veckan också med sommarskola för matten... helt frivilligt:P) och midsommar har passerat den med:)
Har haft det riktigt bra! Har jobb nu också och får lön imorgon:D Vem klagar???
Imorgon börjar jag däremot jobbet halv 6... på morgonen. Inte jättekul, men det är ett bra jobb ändå:) Jag ävnjer mig nog.
Sen ska jag åka en stund till skolan och sen ska jag och tjejerna ha lite kvalitetstid tillsammans:D
På fredag blir det nog grillkväll tror jag... Ska höra lite mer med gänget. Älskar att grilla vid stranden! En av de bästa sakerna med sommar ju! Jordgubbar är nog bäst!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback