Det här har jag roat mig med idag:)

Idag har jag mest suttit vid matbordet och grejat med det här:

Gamla IB-exams i tyska:P Jag är inte så dum som jag trodde. Det går helt okej måste jag säga:) Hoppas på 5 eller 6 i tyska, med de här resultaten! Jag menar, jag borde ju förbättra mig till nästa år.... Hoppas jag;)
Ska göra lite till nu (det är fyra texter i varje prov, med frågor till och jag gör det första provet och en text i taget, sen kollar jag med mark scheme).

Tror inte att jag ska lägga upp någon bild på mina fötter... De ser inte okej ut:P
Smärtan lägger sig mer och mer allteftersom att dagen och jag går:)
Det var värt det tror jag... Vi hade riktigt kul:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback