Mörrn mörrn på er;)

Nu har jag ätit och jag ska börja skriva en lista på allt som behöver göras idag:P Det är en del.... Men det är väl bara att sätta igång så är det över snart:) Eller.. Det tar ju slut tidigare ju tidigare men sätter igång... Så... Aja strunt samma:P
Kul kväll igår:) Först satt vi bara och chillade hos Simon, sen bestämde vi oss för att åka och bada. Jag hade inga badkläder, men det gick ju bada i alla fall;) Nej, vi hade ingen kamera med oss:P
Vi måste göra om det här, men från och med nu så tänker jag vara utrustade med bikini varje gång jag träffar gänget;) Då är det inte jag som har problem sen i alla fall:)
Längtar till vår båttur som vi ska göra också:D Vi har inte planerat något närmare än, men det ska bli av! Åka ut till någon ö och sova över tänkte vi:) Mysigt, roligt och asgött:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback