Longboard

JAg tycker att det är skitcoolt med tjejer som åker longboard!:D Skulle själv vilja vara en cool longboardtjej, men mitt balanssinne är ju inte det bästa:P Dessutom så bor jag ju på landet... Jag kan bara åka om jag ska i till stan eller något:P Visserligen kunde jag ju faktiskt vara så cool att jag åker longboard till bussen! Då kan jag ju ta med den till skolan och se till att skaffa mig ett av de där stora skåpen i källaren om det finns ett ledigt:D
Får min lön imorgon:D Vi får se hur mycket jag får;) Jag har ju jobbat ganska mycket mer än förra månaden nu:D Det är bara kul:) Jag ska kolla om jag kan få bli upplärd i receptionen. Det verkar läskigt, så mycket att hålla koll på med alla in- och utcheckningar och folk som ringer och ber om saker och vill boka och så vidare:P
Men det får jag väl lära mig:) Det ska nog gå bra bara jag får gå med några dagar och plugga in allt ordentligt:)

I´m a total sucker for longboards!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback