Har redan bytt om :P

Ja, det höll inte så länge med kilklckar, linne och t-shirt. Det blev alldeles för varmt när jag skulle gå ut med hunden, och jag har lite ont i fötterna eftersom att de egentligen skulle vilja ha en spakväll med mig;)
Det vore inte lite gött att åka tillbaka till Lundsbrunns kurort med Mami!!! Skulle vilja va där en helg, få en massa fina behandingar, gå promenader i de underbara omgivningarna!!!! Åhh, jag dör!!!!:love:
Men, nu är det ju så att jag är en fattig student som försöker spara pengar till sitt förbannade körkort. Det går ju så där när man är shopaholic:P (att det är min nya favorit att köpa undekäder gör ju inte saken bättre. Jag behöver hålla mig borta från H&M:P haha)
Nu tänkte jag fundera ut vad jag ska göra för överraskning till mami och restan av familjen!Jag tänkte baka något gott;) Jag ska nog sätta mig med ett kollegieblock och brainstorma, sen åka in till stan och börja fixa med allt som behöver inhandlas;) Det här kommer bli kul:D

Shorts med spets är ju hur snyggt som helst! Har man en söt och flickig stil är det här de rätta shortsen! Utan tvekan;) Har man en mer rockig stil så kör på ett par med svart spets;) Sexy:D

Update: Det har börjat regna så jag väntar lite med att åka mot stan. Hoppas att det håller up snart:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback