Har hållt på och städat huset idag. Köket ...

Har hållt på och städat huset idag. Köket är så gott som färdigt. Har gjort en del i sovrummet också men har mycket kvar! Mami har lovat att sy färdigt gardinen till köket ikväll så nu kommer de bli jättefint där:) har några söta porslinmuffins till fönstret också^^ jag skulle behöva köpa lite nya blommor... Gärna något ljust rosa eller lila till köket. Visserligen har jag en orkide som står inne hos Mami eftersom att jag inte har städat så den skulle ju passa bra i köket. I sovrummet vill jag ha något mer färgstarkt. Men det behöver ändå passa in med mitt orientaliska tema... Några förslag?:) jag ska möblera om lite också. Jag ska få min systers säng och sängbord. Sen ska skåpet i köket in i sovrummet tror jag och tv:n som jag förövrigt aldrig kollar på ska jag ta bort och ställa undan. Jag vet bara inte vad jag ska göra med det lilla skåpet i sovrummet. Det behöver jag också få bort:P ni ska få en bild sen på allt mitt plugg! Det är mer än jag trodde själv!:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback