Det är så fint väder!

Här i lilla "Lisch" skiner solen för fullt!:D Det är varmt och skönt och jag känner hur Vänern ropar och skriker efter mig! Okej, det är jag som skriker efter den:P JAG VILL BADA!:D
Hmm, undrar vilka som vill hänga med? Om någon som har mitt nr läser det här och är intresserad kan ni väl messa mig eller skriva på facebook eller något:D

En bloggare hade kommenterat mitt förra inlägg. Bloggen handlade om kroppsideal. En bra blogg faktiskt (fast ska jag erkänna så skämdes jag nästan över att kolla på bilderna. Jag skulle aldrig våga lägga upp sådana bilder på mig själv) Men starkt av de som skickar in sina bilder och vågar visa sina kroppar! Vem bestämmer "idealet egentligen liksom?:P Jag är inte smal eller tränad. Jag är lång, har bristningar och skulle kanske egentligen vilja tappa några kilo. Eller egentligen struntar jag i talet på vågen men jag skulle vilja bli lite mindre. Få lite mindre lår, bröst och ta bort min mage:P
Men jag har bestämt mig för att vara jävligt nöjd med min kropp! Jag tänker vara stolt över mig själv!
Jag har jättefina ögon, jag gillar mitt långa blonda hår och mina kruvor duger!
Var stolt över dig själv! Den bästa smickern är avundsjuka;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback