The social network

Shiit va skönt! Nu har jag äntligen pratat med min EE-supervisor om min EE (Extended Essay).
Jag ska skriva om Facebook och hur vi blir fängslade av det. De flesta kan nog hålla med om att det faktiska är en del av deras liv. Eller hur?:)
Jag visste inte vad jag skulle ha för research question och jag hade ingen aning om vad jag skulle ha för källor, men nu har jag fått hjälp!:thumbup: Jag ska bland annat kolla på filmen om Facebook "Teh Social Network" och så fick jag tips om en bok som heter "The Connected Lives of Arts, Brains, Cities and Software" skriven av Steve Johnson. Ska be skolbiblotikarien beställa den till mig:)
Nu ska jag dra mig.
En snabb sväng in på the social network och sen tyska;)


Kommentarer
Postat av: Toraripifx

Great .Now i can say thank you!

2011-07-08 @ 15:05:32 / URL: http://toraripifx.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback