Shorts:love:

Imorgon så ska jag och L gå till syslöjden på skolan och påbörja ett nytt creativity-projekt:)
Vi har planerat att sy om lite kläder och jag vill göra lite snygga slitningar på ett par shorts som behöver fixas till och ett par jeans som jag har lite splittrade planer för...

Men min dag imorgon handlar om att överleva IOP! Fast riktigt så nervös är jag inte:) Vi har ju gjort en "fake-oral" förut och den gick ju hur bra som helst:D

Tror minsann att jag ska klä mig kallt imorn! Hahaha
Vad sägs om det här???
|||||||||||||||||||||||||
|||||||||||||||||||||||||
|||||||||||||||||||||||||
|||||||||||||||||||||||||
|||||||||||||||||||||||||||||||||
||||||||||||||||||||||||||||||
|||||||||||||||||||||||||
||||||||||||||||||||
|||||||||||||||
||||||||||
|||||
||

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback