Såå trött....

... men kan jag sova?
Öhm... Nej.
Jag har skitsvårt för att somna! Min arma skalle klarar inte av att tänka på allt jag vill tänka på och reflektera över:P Det finns ju liksom en del att tänka på när man är lite allmänt små störd:P Världssvält, krig och och alla ondska i världen!
Nej, mina filosoferingar går väl inte riktigt så långt.
Men något som jag tänker ganska mycket på är kärlek och lycka. Är det samma sak?
Säger någon lycka kanske man tänker på ett stort hus med massor av dyra saker och ekonomiskt oberoende, framgång och så vidare...
Men att ha sin familj nära, att veta att de alltid finns där och stöttar dig och att få vara frisk, att trivas på ett lågavlönat jobb är inte det också lycka?
Hmm, svårt att definera.
Kärlek är väl något som alla (nästan i alla fall) i min ålder (tonåren) går omkring och grubblar på? Eller har jag fel?
Någon som kollar klockslagen? 12:12, 23:23? Hihi, måste äga att min favorit är antingen 14:14 (Han är kär i dig) eller 16:16 (Ni kommer bli tillsammans):love:
Vilka klockslag gillar ni mest?
Kan lägga ut hela listan om ni vill:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback