Romance:love:

Jag älskar söta, romantiska komedier från asien. Har en kompis som introducerar mig för dem (inte bra med tanke på att jag blir beroende och inte kan sluta titta och göra läxor istället). Den första hon introducerade mig för var Boys before flowers och nu har hon visat mig Devil beside you.
Kolla gärna in länkarna:) Gå lite längre ner på sidan, klicka på länkarna så kommer ni till videorna.
------------>VARNING FÖR BEROENDE FRAMKALLANDE SERIER!!!<-----------
Finns massa fler serier på den sidan (Mysoju.com), bara klicka på genrer ni gillar eller vartifrån ni vill att serien ska vara. Vad jag vet så har alla engelsk text. Skulle det vara så att någon video inte funkar så kan ni testa att söka efter serien (specifera gärna vilken episod och del av episod ni vill se) på youtube.
Hoppas att ni finner samma glädje i dessa serier som jag:)
Jag har snart kollat färdigt på Devil beside you och ska försöka kolla om Boys before flowers. Älskar verkligen den. Önska att det fanns killar som var PRECIS som Gu Jun Pyo och Ahmon i verkliga livet! Vet inte vilken av dem som är mest underbar:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback