Ny eyeliner!:)

Nu har jag köpt en ny eyeliner:) Men det blev inte

Utan

Den första som jag hade tänkt köpa var inte som jag trodde.... Jag tänkte ju att den skulle vara ungefär som tuschpennorna som man hade när man var liten, i skolan. Såna där tjocka som var lite blågröna med färgad ände och kork, de smalare (tror jag) var röda istället. Hihi, minns att de svarta aldrig funkade! Nog med nostalgi nu...
Men det var i alla fall som vilken eyelinerpenna som helst och det var inte vad jag ville ha. De har jag redan en. Sen tyckte jag inte att den var särskilt bra som det heller:P
Isadoras var precis vad jag ville ha! Perfect tjocka streck med en sån där "penselsvamp" (vet inte hur jag ska förklara det:P). Älskar den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback