Myskväll för mig själv:)

Ikväll är jag ensam hemma eftersom att Mami, Papi, lillebror och lillsyrran (som kommer hem från TAIK blixten idag:)) ska åka till några vänner för att "fira sen nyår". Eller kanske inte riktigt, men vi (inte jag nu mera då:P) brukar fira nyår och midsommar med dem och de var sjuka över jul och nyår så det blev inte av då. Det var "deras tur" att bjuda så de ville bjuda oss nu istället:)

Jag tänker nog försöka kolla igenom vad jag vill ha för topic till min ToK-essay, äta varmamackor och sen sätta mig framför tv:n, köra med en ansikts mask och fixa naglarna (som jag egentligen skulle gjort i förrgår men jag vet inte vad som hände då:P)

Sen är jag ju inte helt ensam förstås;) Min vakthund Hektor och vaktkatten Findus är ju här också:) Det är minsann ingen som kommer förbi dem:) Hahaha,Mysig killar:love:
Kommer ju komma ut lite också. Hektor behöver ju en promenix, likväl behöver jag frisk luft och en skön promenad:)

Ska förresten köpa en ny eyeliner. Någon som har tips på någon bra???
Jag vill ha en flytande som gör lite tjockare linjer (dock inte för tjocka)
Har kollat lite på Mamis "Super Liner Duo" från Lóréal Paris. Den ger väldigt vackra linjer måste jag säga. Kollade även in på Kicks hemsida där jag hittade en som heter "Infallible Eyeliner" också den ifrån Lóréal Paris. Lite sugen på att testa den. 85:- tyckte jag inte verkade så farligt... Lóréal brukar ha bra kvalité dessutom:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback