Koreansk musik:love:

Jag sitter i skolan och lyssnar på koreansk musik medans vi pluggar. Har svenska lektion nu, men vi ska bara förbereda ett arbete som jg är så gott som färdig med:) Ska bara gå igenom det en gång och se hur lång tid det tar och om jag behöver säga något mer för att förlänga tiden eller få presentationen bättre.

Sen ska jag och L till högstadieskolan intill vårt gymnasium för att kolla om vi kan hjälpa till med engelskan där som CAS. Några fler CAS-proposals ska skrivas och dessutom så är jag sen med min CAS-diary!!! Oooops:P Haha, den ska också skrivas sen får vi se vad vi hittar på för roligt.
Just det!, Jag ska gå och prata med min ToK-lärare också eftersom att jag vet vad jag ska välja för topic.

Här har ni en av min favorit låtar från serien "Boys before flowers". En koreansk serie som jag totalt dyrkar! Ska ta och se om den:thumbup: Hihi
Har lyssnat på en del eritrianska låtar också eftersom att L lär mig tigrinya:)
Den här är min favorit:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback