Inte mycket gjort:P

Nej, det har inte blivit särskilt mycket gjort trots mina storslagna planer jag hade för någon timma sen....
Nu tänkte jag istället försöka hitta på något roligare och se ifall jag kan få NÅGOT gjort i alla fall.
Men jag har ju varit ute med hunden. Inte kul :( Halkar omkring som Bambi på hal is:P Någon skridskoprinsessa har jag ju aldrig varit:) Hahaha:P
Ska skicka iväg några sms och sen läpa fram världens tyngsta psykologipärm och en inte riktigt lika tung mattepärm (men den är onaturligt tung för att vara en "liten pärm").
Ska även som en liten paus försöka ta lite bättre bilder på vad lilla jag krängde på mig för tygstycken till kläder idag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback